HANİMİŞ MİRAS?

Nerdesin?  Onlarca 'kız sen nerdesin?' mailim birkaç tanede  'nereye kayboldun' yorumum var yazılarımın altında. Demek ki m...

18 Şubat 2017 Cumartesi

BİR BEN VAR KİM BİLİR NEREME KAÇMIŞ

Selamlar garip bloğumun güzel insanları! Bir görünüp bir kaybolduğumun farkındayım ne hikmetse bu sefer kimse arayıp sormadı beni. Öldüm mü kaldım mı organ mafyası beni kaçırıp aynaya kırmızı rujla ambulansı ara yazılı bi not bırakıp, organlarımı mı çaldı diye soran yok. Eninde sonunda fırtınalı bir dönüş yapacağım için iç dünyama, şuraya bir not bırakayım bari dedim.

Tahmin edersiniz ki hayatım hiç normal değil. Gerçekten panaromal derecede manyak akrabalarım ve alt üst olmuş hayat standartlarımla boğışmaktayım. Bedenen ayakta ruhen atakta aklen kim bilir nerelerdeyim. 

Beni bir yerlerde özleyen varsa bilsin ki yaz başı patlayan Serdar Ortaç albümü gibi mevsiminde çıkacağım tekrar piyasaya. Beste aynı, sözler farklı...

Adiyos (biliyoruz o öyle yazılmıyor)

8 yorum:

  1. herkes unutur kurall unutmaz :))))

    YanıtlaSil
  2. al benden de okadar miras :)

    YanıtlaSil
  3. Nerelerdesin kuzum sen? Bugün aklima geldi su kiza bir tweet atip sorayim dedim bakarken yazini gördüm. Çok üzüldüm karisiklik olmasina hayatinda. Unutma bizleri yaz firsat buldukça 😘😘😘

    YanıtlaSil
  4. Kaçtığın yerden hala gelmiyor musun erist.Zaten Serdar Ortaç artık albüm falan yapmıyor sen bari gel.

    YanıtlaSil
  5. Miras, iyi misin?
    Çabuk dön buralara, bir ses bir seda ver canım.
    Bak ben de yoktum uzun zamandır ama artık toparlanmaya ve bloglara zaman ayırmaya çalışıyorum. Seni de özledik.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. eee hala albüm piyasaya çıkmadı .. beklemedeyiz

    YanıtlaSil