HANİMİŞ MİRAS?

Nerdesin?  Onlarca 'kız sen nerdesin?' mailim birkaç tanede  'nereye kayboldun' yorumum var yazılarımın altında. Demek ki m...

9 Eylül 2015 Çarşamba

5 senedir alamayan adamın dramı!


Alev deyince aklıma pavyonda çalışan kadınlar geliyor. Canan deyince  hisli içli bir kadın. 
Abdurrahman deyince pala bıyıklı amcalar. Asuman deyince Mirkelam. La Fontaine deyince zaten fondoten geliyor... Beynim sanki her gün oturup deli götü yiyormuşum gibi işliyor.


İsim seçemedim kendime şu blogu yazarken. Kendi ismimi kullanamam. Resmim var ama resmimle beni yanyana koy tanımazsın zaten. Miras deyince aklıma hiçbirşey gelmiyor. Yani tabiki  ölen kişiden kalan toplu mal mülk falan da, isim olarak bilincimde bir önyargı oluşturamıyorum. Rüyamda kızım olmuştu ona koymuştum bu ismi. Uyurken mantıklı gelmiştide uyanınca Can bana 'geceleri yatmadan önce ağzına birşeyler tıkıştırma kabus yapıyor' dedi. Yinede kız doğururusam direteceğim sanırım. Şimdilik bloga rumuz olarak kullandım. Er zaten soyadım.  İst ne hiç bilmiyorum. İstabulda bile yaşamadım. Ama ancak böyle alabildim ismi. Miras1990 diye mi alsaydım?                                                                                           


Şu kahvenin içine herşeyi karıştırıp abidik gubidik isimler verdikleri bir kafede oturuyoruz 4 kişi. Gözlerimden yaş gelecek gülmekten. 'Miras az daha bağır herkes duysun cinsel hayatımızı' diyorlar. 

1.Cinsel hayatının olmayışı Türk toplumu için gayet olumlu bir durum.
2. Hangi cinsel hayatınızı? Yok ki!

Bunu diyen arkadaşın 5 senelik sevgilisi de yanın da bize gülüyor. O da salmış artık kendisiyle dalga geçiyor. Kah aynı evde yaşadılar kah altlı üstlü oturdular. Gayet de iş güç sahibi insanlar ama 5 senedir çıkmalarına rağmen inatla vermiyor kız. Bazen diyorum ki bırakın bundan utanmayı gayet nadide bir hadise içerisindesiniz ne kadar güzel. Önüne gelene veren yayvan ağızlı kız kaynıyor etraf. Örnek gösterilmelisin bence diye. Bazen de, lan zaten evlenirsiniz seneye, 5 sene olmuş be kızım adamın sağ elinede günah değil mi ver kurtul diyorum.

Ben erken evlendiğim için muhasebe yapamıyorum şuan ama kızın yerinde olsam sevgilimde öyle efendi zaten evlenmelik işinde gücünde biri olsa, 2. ay dönümü sürprizi diye vermiştim çoktan. Olmadı 4. ay dönümü sürprizi. Olmadı içip içip sarhoştum hatırlamıyorum diyip vermiştim. O da olmadı adamın hakkında sağda solda gay diye haber çıkartıp olmadığını ispatlasın diye tahrik edip, istemem yan cebime koy deyip yine vermiştim. 

Bir yandan da o kadar çok eğleniyoruz ki bu konuyla, hiç vermesin istemiyor değilim. Evlenseler aralarında yatacağım o derece. Ne kadar içinde el geçen şarkı varsa hepsi bu arkadaşa ithaf edilebiliyor mesela. Yanımızda içinde el geçen atasözü ve deyim kullanamıyor. Ha şaş kaza kullandı diyelim birisi mutlaka o şutu görüp gol yapıyor. Kızı da kendimize benzettik. Biz acımıyoruz ya, kız hiç acımıyor. Haliyle bu kadar dalgadan sonra yüksek sesle söyleme herkes bilmesin demesi normal. Ulan dost olacağız bide.


Adamın soyadı 'Alan'. Nerdeyse ataları dirilip sülalenin nufusundan sildiricekler bunu. Nufus memuru olsam masrafları cebimden karşılayıp 'Alamayan' olarak değiştirirdim o soyadı. Hapse girmeyi göze alıp evrakta sahtecilik falan bile yaparım değiştireyim diye. Hayır birde bu adam bir kardeşi var ki dillere destan. Donjuan. Elinden uçan kaçan yüzen süzülen falan kurtulamıyor. Abisi ne kadar alamıyorsa kardeşi o kadar alıyor mübarek. Bu alan soyadlı alamayan vatandaştaki sabırla 5 senedir inat edip iffetini koruyan vatandaştaki inadı birleştir İstanbul'u 3 kere daha fethedersin.

Kızın yaptığı doğru elbet. Vermek ya da vermemek, bütün mesele bu da değil. Genel ahlak demek bir yerde toplumun genelinin yaptığı hareket kurallarına uymak değil midir? Ama herkesin yaptığı bir şeyi 5 senedir yapmıyor diye bu kızla dalga geçiyoruz. Aslında ahlaklı olan şey, şuan kimse dile getirmese de genel ahlaka uymuyor. Teroride uysada pratikde patlıyor.Herkes yaptığı için sende yapmak zorundaymışsın gibi hissediyorsun. İradene hakim olduğunda ise o işi yapan herkes, seninde yapman gerektiğine seni ikna etmeye çalışıyor. Asimile etmeye çalışıyoruz. Bizim gibi değilse olsun istiyoruz. Adı ahlak yaptığının ama artık kimse yapmadığı için ahlak olmamalı bunun adı diyoruz. Bu da toplumsal tespiti olsun yazının.

Ben kendi adıma bunu değiştirecek miyim?
 Tabi ki hayır?
 Bir bilinçaltı orospu olan ben mi olayım! 
Tek mi kalayım.
Allah ım çok bencilim... Herkes gibi. 


7 yorum:

  1. Bu konu ile ilgili bir teorim var:
    Bir ilişkinin ilk 6 haftasının içinde bu yola girmezsen geri dönüşü uzadıkça güçleşir. Yani bölünmüş yol misali ilk çıkış düğün sonrası hedefe ulaşmaktır yoksa dümdüz otobanda tam gaz devam edersin. Erkek tarafı da 5 yılda artık durumu kabullenmiş, birden kız Mata Hari kesilirse ciddi ciddi kuşkulanır ve yol çıkmaza dönüşüp duvara toslar. Bende ya evlensinler yada bu şekilde platonik platonik devam etsinler ( kardeş kardeş demedim yine de farkındaysan)...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaaa ilk 6 haftayı nasıl tespit ettin :D Aynen bu saatten sonra istesede veremez verirse kendileri bile dumur olur. Köprüden önce son çıkışı kaçırmamak lazım demek ki :D Metoforunada bittim ((:

      Sil
    2. İlk 6 hafta hormonlar zirve yapar sonra yavaaaaaş yavaaaaş düşüşe geçer... Ya kaçar ya devam eder. Demek ki bu arkadaşını gerçekten sevmiş yoksa durmazdı bu kadar (başka sebebleri yoksa o kadarını bilmem artık)...

      Sil
  2. la fondöten mi :) deli götü nası yeniyo beee :) daha ilk paragrafta kahkaha patlattım falla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğlendiğine çok sevindim. bende yazarken çok eğleniyorum :D

      Sil
  3. ha haaaa o kız ahlaksız bence yaaaa, vermeyen mi kaldı artık ha haaaaa :))) 5 yılda o "alan" almıştır başkalarından yaaa nerden bilceniz ha haa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inan aldatmış olsa yazardım biyerde. Yani pratikte aldatmadı en azından bundan eminim. :D Allah ilişkilerine zeval vermesin böyle yaşar giderler onlar :D

      Sil