HANİMİŞ MİRAS?

Nerdesin?  Onlarca 'kız sen nerdesin?' mailim birkaç tanede  'nereye kayboldun' yorumum var yazılarımın altında. Demek ki m...

5 Şubat 2016 Cuma

BİR SEN BİR BEN BİR DE TRİP

-Sen benimle gönül mü eğlendiriyosun! Ciddi düşünmüyo musun sen benle!
-Miras evliyiz biz!
-Hee doğru. O zaman Sen artık beni sevmiyosun!
-Ne alaka.
Lannnn trip nasıl atılıyodu. Vallahi köreldim. Trip atmayı unuttum. Dur ağlayayım bari. İki damla göz yaşı yeter. Anaaa ağlayamıyorum da. Vallahi gitti en güçlü silahım. Şimdi işin yoksa atom bombası icat et. Yok o kadar akıllı değilim, mototof kokteyli neyime yetmiyor
       Sevgiliyken ne kolaydı o işler. Trip at eve git ohhh. Şimdi trip atınca en fazla yan odaya gidiyorum. Arkadaşa falanda gitsem olur da ona da iki saat açıklama yap et üşeniyorum. Yan odadan da trip sökmüyor. Kin tutamıyorum ben hemen çıkıyorum salak gibi odadan. Bir keresinde kapıyı kilitledim içerde kaldım. Akşama kadar çıkmayacaktım hesapta ama çişim gelince gel beni kurtar diye yalvarmak zorunda kaldım. Dalga geçti birde benle. Üstelik kapının kolda hala bozuk artık kilitleyemiyorum kendimi içeri. Bırak, kapıyı bile kapatamıyorum korkudan, içeride kalırım diye.

On sekizimdeyken çıktığım hava harpte okuyan bir çocuk vardı. İki senelik sevgiliydik. Üniforma çok yakıştığı için ite, birde vakit kaybetmeyelim diye, eve gidip üstünü değişmeden yanıma gelirdi. O da nasıl bir görgüsüzlüktür. Üniformayla geziyordu yanımda. Aslına bakarsan tıp okuyanın beyaz ameliyat önlüğüyle gezmesi gibi bişey. Neyse küstüm ben buna. Trip atacağım diye çıktım kafeden. Baktım peşimden geliyor. Bir iki tersledim gelmesene peşimden diye. Cadde kalabalık ama koşturuyor arkamdan. Arkama döndüm ve bağırmaya başladım.

-Aaaa sapık mısın nesin tanışmak istemiyorum senle. Peşime takıldın bırakmıyosun terbiyesiz. Namuslu kızım ben sokakta erkeklerle tanışmam.

Dondu kaldı. Şok oldu. Caddedeki kalabalık durdu. Sonuçta yardıma ihtiyaç duyan gencecik bir kız sokakta bağırıyor. Esnafta kapının önüne çıkmaya başlayınca sıçtık dedim içimden. Bu sefer abarttın Miras. Ağzına edicekler şimdi bu salatalığın. Laannnn dayak yiyecek çocuk senin yüzünden.


Çocuk bir sağa sola baktı. Yüzünün rengi attı. Topladı kendini. Yapıştı koluma. 

-Tutukladım götürüyorum kardeşim bi daha hırsızlık yapmazsın böylece. dedi.

Yeri falan yarın dibine gireyim. Surat nasıl bembeyaz olur o gün öğrendim ben. İnsanlarda salak. Kafa sallayıp geri çekildiler. Polis üniforması bile değil üstelik üstündeki. Askeriye üniforması. Öyle bir şok oldum ki ben hırsızlık yapmadım falan demeye başladım. Tabi bu beni daha çok suçlu gibi gösterdi. Hızlıca çıktık caddeden. Rezil olduğumuzla kaldık. Bana niye hırsız dedin diye trip de atamıyorum malum adama sapık muamelesi yaptım. Duş alırken götün başın soğuk fayanslara değer inşallah.

Bir keresinde sinir krizi geçiriyorum Canla kavga ederken intihar edicem diye blöf yapıcaktım. Elime aldığım bıçak baktım pis, bıçağı yıkamaya giriştim. Bileğe dayayınca pek dramatik bir görüntü olmadı malum.
-Napıyosun Miras?
-İntihar edicem!
-Bıçağı niye yıkıyosun 
-Bıçak pis. Pis bıçakla mı keseyim bileklerimi.
-Zaten ölmeyecek misin? Bıçak temiz olsa nolur pis olsa nolur.
-Mikrop mu kapayım? Mikroplu mu öleyim.
-??11??
-Hee doğru. Olsun yaklaşma öldürürüm kendimi!
-Hadi ordan! Yemezler.
-Noolcak sanki yeseler. Acık yeseler. Ucundan yemiş gibi yapsalar.

Düşündüm de önceden de beceremiyormuşum bu trip işini. Zor zanaat. Yemin ederim küsünce mutfakta kahvaltı masasının altına giren bir tipim. Ayaklarımdan sürüye sürüye çıkarıyor Can beni masanın altından. Na yandaki kediye benziyorum. Kollarımı kavuşturup kapı arkalarına saklanıyorum. Çok kızarsam çekip çıkaramayacağı yerlere giriyorum. 
Hep gülme kriziyle bitiyor triplerim diye kendime tripliyim şu sıralar. Tribime tribime tribime bandım.





Şöyle bir ilaç olsa ve bunu alınca trip atabilme yeteneğim oluverse

19 yorum:

  1. Ayyy aynı ben. Hep gülüyorum ya gülmekten küsemiyorummmmm....boş ver canım ya kin tutmamak en iyisi. İçinde dert oluyor kin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet de azıcık becerebilseydim iyi olucaktı gene arada bir lazım oluyor. Yeni yöntemler bilen varsa paylaşsın gene allah aşkına :D

      Sil
  2. Trip meselesi önemli tabi , ciddiyetle ele almak lazım . Kurs neyim açan yok mu acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayanlar ortak bir sorunumuz var gibi gözüküyor :D

      Sil
  3. Ahahahaaa :) Miras nasıl bir bedduadır o :)) 40 yıl düşünsem aklıma gelmeyeninden :))))
    Ben bizim oğlana çok atıyorum trip ahaha :)) Başka kimse yemediğinden belki... Ama oğluşum hemen gelir öpüyüm der :) Bi de öptürmem ahahahaaaa :) Al sana duble trip...
    Kıyamam ben masuma yaaaa. Şimdi yazınca fark ettim ben nasıl anneyim böyle :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok abla elleme alışsın çocuk bağışıklığı olsun en azından :D

      Sil
  4. Demek ki bir tek ben beceriksiz değilmişim o konuda ( totosu soğuk fayansalara yapışsın bedduasını kaydettim, iyimiş :)) ). Miras yine tam formunda bir yazı olmuş, tripsizliğinle de sevdik seni bacımmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahhhaaa saolasın. Daha ben çok iyi trip atarım diyen biri çıkmadı onu bekliyorum heyecanla :D

      Sil
  5. Hahahah sen çocuğa sapık muamelesi yapar mısın adam zekiymiş canım :D
    Ya bende hiç trip atamıyorum o kadar komik geliyor ki ben gülünce karşımdaki de ciddiye almıyor bu sefer :D
    Evet tripin lazım bizlere ahahah olsa da alsak :d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bide kızlar çok tripli derler vallahi billahi 5 etti. Trip atamayan kadınlar klübüm yok mu artıran :D

      Sil
  6. Çocuğa sapık muamelesi yaptığına inanamıyorum! Ya orada kalabalık çocuğu dövmeye kalksa çevrede yakında polis olsa gelseler ne olacaktı? :D
    Ama çocukta nasıl telaş yapmamış bozuntuya vermemiş kısasa kısas yapmış takdir ettim :D niye ayrıldınız onunla siz :D
    Tripte kavga da bende çok kötüyüm ya bir kere ben kavga ettiğim bir arkadaşımla konuyu tartışırken bile en sitemli mesajıma "kanka" diye başlayabiliyorum.Bakıyorum başka kızlara kanka filan kalmıyor iki dakika da direkt isimle hitap etmeye başlıyorlar.Acaba sevgilimle de kavga ederken hala canım cicim diye mi kavga ederim.Bu aklıma naz yapmayı da beceremediğimi getirdi.Hemen zart zurt açık açık konuşuyorum :D ayy tamam biri beni sustursun çok konuştum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dövselerdi noolurdu temiz bir dayak yemiş olurdu :D Zaten fazla zeki olduğu için ayrıldık adama laf yetiştiremiyordum :D Nice triplere şekerim bir ara naz konusunada parmak basarız. Bunlar bizim kanayan yaralarımız.

      Sil
  7. ayyy çok güldüm :) sapık dedin filan ama seni daha beter batırmış sanki oracıkta :D trip atmasanda olur bence..ufak dozlarla pratik yap bence :) intihar daha sonra filan olur :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok fenasınız he kimsede yapma etme demiyo :D

      Sil
    2. tripsiz olmazzz :))) bir Türk kızının en birinci vazifesi triptir hatta %99 umuz trip falan filan asdfg şaka bi yana arada böyle değişik aksiyonlar güzel oluyor bence :))

      Sil
  8. O gider misin diyen patinin sevimliliği nedir öyle, atlayasım geldi üzerine pasnavur suratlı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pasnavuru bana bir açıklar mısın :D Çok sevimli aynen ağzını burnunu sıka sıva sevmelik ((:

      Sil