HANİMİŞ MİRAS?

Nerdesin?  Onlarca 'kız sen nerdesin?' mailim birkaç tanede  'nereye kayboldun' yorumum var yazılarımın altında. Demek ki m...

27 Ocak 2016 Çarşamba

ZOMBİ OLAN VAR MI?

Hani fantastik filmlerde, dizilerde vardır ya, bir sırrı paylaşıyorlardır ama dünyanın geri kalanı bilmiyordur. 
Zombiler, kurt adamlar ya da vampirler vardır ama gizlidir kimse bilmiyordur. Hah! İşte gerçekten varsa onlar ve bana söylemiyorsanız varya, acayip kızarım. 
Siz orda vampir olmuş ilginç sihirler falan yapıyosanız ve ben burda saf saf faturalarla falan uğraşıyorsam iki elim yakanızda ahirette de rahat bırakmam. Varsa böyle bir sır saklayan yazsın bana (:

Niye bilmem bayılırım fantastik yapımlara. Dikkat edin hepsi sır doludur. Onlar değişik hepimiz gerizekalıyız anlamıyoruz onların üstün olduğunu. 

Eğer bu gerçek olsaydı kaynanam kesin vampir olurdu. Kanımı emmek istiyor sanırım.
Ben Zombi olur Can'ın beynini yerdim anan niye vampir diye.
Can da kurt adam olurdu. Gel kuçu kuçu.



Gerçekten zombi olsam yine blog yazardım herhalde. 'Karşı komşum habire kaçıyor benden, beynini yiyeceğim diye. Hasbam sanki yesem doyarım. 2 gram beyni var onu saklıyor cadaloz. Dişimin kovuğuna gitmez. Zor bu devirde zombi olmak beyni olan adam bulup kanımızı mı doyurabiliyoruz sanki.
Aşağıdakiler de cadı ayinleri düzenliyor. Her akşam kedi mi kesilir bi akşamda bismillah de inek kes sevaba gir mübarek. 
Dolunayda çıktı. Başlar yine yedi numara damlarda ulumaya. Ayy her taraf köpek tüyü oluyor bide alerjim tutucak yine'


Dizi önerecektim aslında amacım buydu ama hayali tatlı geldi giriş yapamadım. Game of Thrones, Mom, 2 Broke Gırl, Orange the New Black, Heros, Hot in Clevland gibi dizileri severek izledim. Bunlarsa yeni sardıklarım.


izombie

Şu an iki sezonu var. esprili bir dili ve oldukça sürükleyici bir hikayesi var. İzlerken cinayetleri çözmeye çalışıp beyin cimnastiği yapmanızın yanı sıra yediği her beyinle karakter değiştiren zombimizin değişik ruh halleriyle eğlenebiliyorsunuz. İnandırıcı bir bilimkurgu izlemek isteyenler için birebir.



Sense8
2. sezonu yeni başladı ama ilk sezonu nasıl izlediğimizi bile hatırlamıyorum. O kadar içine çektiki ağzımız açık kaldı. 8 farklı kültür 8 farklı ülke ve hepsi birbirlerine bağlı, birbirlerinin hayatlarının içerisinde. Hepsinin ayrı bir uzmanlık alanı var. Bir araya geldiklerinde o kadar hayran kalıyorsunuz ki izlediğinizin bir dizi olduğunu unutuyorsunuz. Diğer dizilerden çok farklı bir konusu var. İzlediğiniz bilim kurguların türevi değil. Yeni bir tür. Farklı ve heyecan verici bir şey izlemek isteyen varsa kesinlikle tavsiye ediyorum.

19 yorum:

  1. vampir olan varsa söylesin hatta lötfeen bir dönüştürsün beni ya :D
    sense 8 i çok duydum ama ben böyle oturup bölüm bölüm dizi izlemeyi bir türlü beceremiyorum zaten şimdi izleyeyim desem de oturup ders çalışmam lazım ne dizisi :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu sınavı atlat bütün diziler senin nasılsa. Ama stres atmak için arada bir birer bölüm izleyebilirsin. Hep ders zaten verimli olmuyor

      Sil
  2. Zombi de neymiş :) Acaip tırsarım :/
    İzlemiyorum ben bu tarzda film veya dizileri... Oğlum peşimde dolanıyor birlikte seyredelim diye ama yok yapamıyorum... Oda tek izleyemiyor, çatlak tırsıyor :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sense8 i tavsiye etmiyorum özellikle çocukla ama birazcık cinayete katlanabiliyorsak izombi eğlencelidir. Sende haklısın evde bir minik canavar var nasılsa başka fantastiğe ne gerek var :D

      Sil
  3. "İzombie" çok güzel :) Ben de zombi olsam yine blog yazardım sanırım dediğiniz gibi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O yüzden zombi olasım var zaten (: Tutardı demi denemek lazım aslında

      Sil
  4. Blogunun fanatigi oldum valla. Kalemine saglik canim benim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahha bende size bayılıyorum ((:

      Sil
    2. Kalp kalbe karsi demek ki:)

      Sil
  5. Günde bir kere siz yazmış mısınız diye giriyorum google hesabıma. Yine güldürdünüz sessiz takipçinizim bekliyorum yeni yazıları :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gururum okşandı ne kadar kibarsın (: Sessizsin ama sesinide duyduğumuz iyi oldu arada bi ses ver güzel ses veriyomuşsun (:

      Sil
    2. Destek timi burda merak etme :)

      Sil
  6. Benim bir adet vampirvari köpekdişim var, onunla doğaüstü güce sahip değilim ama cadılar bayramında ün kazandım sayesinde. Sayılır mı?? ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nayn bana yutturamazsın :D Ama diş olayı havalıymış bak :D

      Sil
  7. zombie filmleri izleme bence :))

    YanıtlaSil
  8. O zamaaan sana çok ama çok sveceğin bir dizi tavsiyem var :) The Strain, henüz iki sezon oynadı ve bayılacağına eminim. Bir de birileri ben zombiyim falan gibi bir haber verirse bana da bir haber ver nolursun. Çokça meraktayım, soracak çok sorum var ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel bir diziye benziyor kesinlikle bu akşam deneyeceğim ayrıca çok teşekkürler dizi bulamıyorum şu ara sıfırı tükettim. Daha kimse ihbar etmedi kendini ben zombiyim falan diye umutla bekliyorum ((:

      Sil
  9. Araya bir parazit misali girip mimlendigini belirtmek istedim :) Vampirler,zombiler falan boyle seyler ilgimide cekmiyor zaten :P Sevgiler ^^

    http://berikaningunlugu.blogspot.com.tr/2016/01/dunya-donuyormim.html?m=1

    YanıtlaSil