HANİMİŞ MİRAS?

Nerdesin?  Onlarca 'kız sen nerdesin?' mailim birkaç tanede  'nereye kayboldun' yorumum var yazılarımın altında. Demek ki m...

10 Ekim 2015 Cumartesi

DİYET UÇTU BEYBİ

Tamam anladık. Yuvayı dişi kuş yapıyor.  Ama şu erkek kuşa da söyleyin az dağıtsın. İyi ki bi yemek yapmış. Heryer heryerde. Gagası kopasıca savaş alanına çevirmiş tezgahı. Şeytan diyor cıngar çıkar. Sonra kuş uçtu beybi. Uçar tabi. Adama sana yemek yapmış daha ne istiyosun. Bulmuşsun bunuyosun. Ruh halimde habire kendiyle  savaş halinde. Merkür Venüsemi yaklaşıyor. Jüpiter Neptüne öpücük mü yolluyor nedir bilmem bir gerginim. Kesin gezegenlerin bok yemesi. Yoksa o kuşa o kadar kızmam.

Canına yandığımın dünyasında hiçbir şeyim düz gitmiyor. Sadece beni gerçekten seven bir adam buldum. Aha da en büyük başarım budur. O da tesadüf eseri bulduğum için, bir bok başarmışım gibi gelmiyor. Aynı şansı çocukta bulamayabilirim. Can küçükken çok yaramazmış. Düşmekten kafası harita gibi. Ben 5 yaşına kadar ağlamışım. Üst dudağım gökte alt dudağım yerde, sabahtan akşama kadar, cenaze çığırtkanları gibi ağlarmışım. Annem çaresiz, o da benle oturup ağlarmış. Dolayısıyla normal bir çocuk beklemiyorum zaten. Heralde o yüzden yapmıyorum. Freud olsa sil baştan yeni teşhisler koyardı litaratüre. -Hadi çocukluğuna inelim.  -Yok inmeyelim. Çok zırlıyorum orda. Birşey değişmedi hayatımda yani. Küçükkende anam ağlıyordu, şimdide. 


Tezgahı toplamaya çalışırken, yeni  küfürler sokuyorum hayatıma. Eşler zamanla birbirlerine benzermiş. Ama Canın bundan haberi yok. Sadece, o bana benzedi bu yüzden. Eskiden gayet düzenli bir adamdı. Hayır sen niye bana uyuyosun mübarek.  Batının iyi taraflarını alsana hep ahlaksızlığını alıyosun. Tamam dağınığım üşengecim de sana nooluyo o benim karakter özelliklerim. 


Mutfakta yemek yapan erkek bana hep seksi gelmiştir. Tembel olduğum için herhalde. Ama mutfak toplayan ben, hiç seksi gelmiyor gözüme. Acaba bulaşık yıkayan erkeğimi seksi bulsam lan. Oldu mu olmadı. Neden? Çünkü; Kadını seksi yapan şey vücut dilidir. Erkeği seksi yapan şey ise yeteneği. Her  tenis maçına beni zorla götüren bir sevgilim vardı. Terleyince üstünü çıkarıp kaslarını göstermesi de etkili olsa da esas olay gayet hakim bir şekilde tenis oynayabilmesiydi. 4 dil konuşabilen başka bir eski sevgilimde her dil değiştirdiğinde seksi gelirdi. Fransızca gözümün içine baka baka birşeyler söylerdi ve bunun çok seksi  olduğunu düşünürdüm. Bir yandan da ulan inşallah sapık sapık şeyler söylemiyor diye düşünürdüm gerçi. Au revoir dedi sonra fransızca. Elveda. Bak o an seksapalitesini kaybetmişti. 



Yok ya Merküre Jupitere suç atmamak lazım. Diyetteyim ondan bu sinir. mutfağı toplamayı da o yüzden istemiyordum. Ben yoğurtlu garnitür yiyorum beş gündür zaten. Bu dağınıklık benim yüzümden değil yani. Ara ara diyet yaparım. Bu da hep Can ın sabotesi. Diyetimin sekizinci gününde, gece 12 de uyandırıp elime kuzu şiş dürüm vermişliği var adamın. Uyku sersemi baya yemişim bende. Sabah çöpünü baş ucumda görünce, tecavüzcü Coşkun gazozuma ilaç atmış da namusumu benden almış gibi şaşırdım, kahroldum. Vicdansız! Hem zayıf kalayım her herşeyi yiyim istiyor. Kendi öyle ya. Sütsüz sütlaç istiyor resmen. Etsiz iskender kebabı istiyor. Peynirsiz künefe. Kahretsin açım ben. Aklım hep yemeğe gidiyor.

Velhasıl kelam tezgahı topladım. Sonra çıkardım tost makinasını, kaşar arası ekmek biçiminde bol tereyağlı tost yaptım. Yarım ekmek yemiş olabilirim. öööhh 2 haftadır açım sonuçta. ama Can herkese 2 haftadır diyetimi bozmadığım için ne kadar dirayetli olduğumu anlatırken, hiç  bahsetmedim bu yarım ekmekçikten. Zaten 2 hafta da, bugün yarın, gece vakti elime tutuşturur şiş dürümü diye diye zor sabretmiştim. Ne zaman diyete başlasam daha çok yemek yiyen bir insan olarak dönüyorum sahalara o da ayrı sorun. Diyet bir kere bozuldumu 61 gün cezalısın. Kaşarlı tost caiz değil. Evin içinde vicdan azabından volta atarken seferi sayılmıyorum. Onunda farkındayım. Ben normal değilim. O yüzden 61 gün kendimi ödüllendirip, sonra yine başlayayım.

Demek benim değil, sinirimin çocukluğuna inmek lazımmış. Diyeti bıraktım. 2 ay sonra gene başlarım. 2 ay rahatım.  Bir kişi daha ekmeği kes derse, ekmek bıçağıyla kendimi keserim orası ayrı. Belkide hamile kalırım. Makarna göbeği değil bu, içinde insan var diye kasıla  kasıla yer içer dolaşırım. Bir elimde şiş dürüm, öbür elimde hamburger. Önceden şişman kadınlar makbulmüş zaten. Kilolu kadın zengin ve sağlıklı kabul ediliyormuş. Zayıflar için kesin hastalıklı gözüyle bakılıyormuş. Biri zaman makinesini bulsa, siktiret tarihe ışık mışık tutma, sen yolla beni oraya herşeyi yemem lazım derim. Allah açlıkla sınamasın. Beyne yeterli şeker glikoz neyin gitmeyince demek, kafa hep boka püsüre çalışıyor. Hadi lan.  Benim aklım tokkende hep boka püsüre çalışıyor. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder